Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Katarina - 24 juni 2010 11:08

Snart är det dags för SKK´s utställning i Köping.

Det är den som ligger närmast oss om man inte räknar med våran klubbs inofficiella utställning (och det gör man inte)

På onsdag nästa vecka är det sista anmälningsdagen så jag har ju några dagar på mig att fundera på om jag ska åka dit med mina hundar eller inte.


Jag kanske ska åka dit utan hundar och hoppas på att det kommer många andra fina Briarder jag kan titta på. Eller så anmäler jag och kommer inte se något av de andra. Om det nu blir några andra? Jo föresten jag vet två stycken som ska dit. 

Jag kanske bara ska ta med en hund?  Vilken ska jag välja då?

Eller båda, och känna mig stressad över att hinna visa båda.

Eller så stannar jag helt enklet hemma och skiter i allt.

              


Ovido - Quiz & Flashcards