Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Katarina - 12 juni 2010 18:52

I fredags slutade killarna skolan och dom har en långt skönt sommarlov framför sig. Idag åkte de med sin pappa till Turkiet och blir borta en vecka.

Jag och hundarna är alltså ensamma en hel lång vecka. Jag jobbar min sista natt inatt sen har jag ledigt till nästa söndag. Nästan som semester för mig med.


Tage verkar bra i benet nu men han får fortfarande gå i koppel. Idag när vi skulle till skogen med Dizze och prickarna var han rätt upprörd över att han inte också fick rusa runt i blåbärsriset eller bada i alla dypölar.


Nästa helg ska hundarna på utställning igen. Då hoppas jag på bättre väder än vad vi har nu i helgen. Rätt skönt att jobba istället för att åka till Avesta och den svenska vinnar utställningen. Vi var ju i Avetsa förra året och det var den bötaste utställning jag varit med om. Hoppas de slipper det vädret imorgon.

Lycka till alla jag känner som ska dit.


  

Ovido - Quiz & Flashcards