Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Katarina - 19 juni 2010 10:27

Idag är den en sån där riktig tråkdag. Det är kallt och regnar ute.

Hundarna är fortfarande blöta efter morgon promenaden och ligger och tar sig en förmiddags lur.

Hoppas det blir bättre och torrare väder senare idag. Allt blir så mycket bättre när man kan vara ute utan att bli blöt. Särskillt om vi nu ska på utställning imorgon.

Tur att jag inte är ute i sissta minuten utan har fixat pälsen på dem innan. Nu är det bara det lilla extra som ska göras och det hinns ju mer imorgon bitti om det skulle vara så.


Nu i helgen är det mycket som händer i hundvärden.

Lydnads SM går i Karlstad. Jag själv är i Karlskoga inte så långt därifrån, så om det hade varit bättre väder hade jag kanske åkt och tittat lite.

På Elmia i Jönköping är det en stor tredagars utställning. Skulle ha varit kul att vara där också.

Men vi åker till Arvika imorgon. En liten SBK utställning fick det bli för vår del.

4 briarder är anmälda, varav två är mina.


Lycka till alla som jag känner som ska tävla på ett eller annat sätt i helgen.

Hoppas solen skiner på er.

Ovido - Quiz & Flashcards