Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Nu räcker det..

Av Katarina - 22 februari 2009 18:24

I morse vaknade vi och såg att det kommit mer snö. Inte blev det bättre av att det är + grader heller.

Det blev ingen lång promenad eftersom pälsarna var fulla med snö efter bara någob kvart. Med oss hem hade jag två snögubbar, iallafall från fötterna och upp till magen.

När jag endå skulle ställa dom i badkaret för att smälta alla snöklumpar passade jag på att schamponera dom också. Så nu har jag två rena och välkammade hundar liggandes här på golvet. Och dom har en matte som är alldeles slut. Jag har svårt att inse att jag är sjuk och inte orkar med saker som vanligt. Men nu är det gjort och jag behöver inte göra mer i dag än att sitta här i soffan och titta på TV.

 
 
Tuffa & Grynet

Tuffa & Grynet

22 februari 2009 19:12

Angående det där med tur, smälta och vintern...
Vi tror att det blir ny vinter igen, åtminstone om nått år eller så. Sparkar håller rätt länge!

http://tuffabriard.bloggagratis.se

 
Ingela

Ingela

22 februari 2009 19:26

Krya på dig! Hilda skickar pussar till snygg Tage o sin dotter

http://www.woodlooks.se

 
Ruff

Ruff

22 februari 2009 19:44

Hejsan! Såg att ni hade skrivit till min matte om hjälp med en banner på mig! Jätte snällt att ni svara! Och oj så fina vovvar ni är! Doris var ett riktigt charmtroll och Tage ser så förståndig ut! Och väldigt fin hemsida och blogg har ni! // Ruff och Jennifer

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Maria

Maria

22 februari 2009 19:51

Förstår att det fastnar nu.. Det är nästan så det fastnar på prickarna med.. :)

http://www.hot-spots.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 1 september 2013 17:41


  Idag har Ouzo varit på utställning på Solvalla travbana. Första gången då han inte är ensam valp, men det hindrade inte lill fisen att ta hem ett valp BIR igen. Kritiken kan ni läsa på hemsidan om ni är intreserade.   Jag är gladast över att...

Av Katarina - 12 augusti 2013 11:04

  Jag har varit i Askersund två gånger på utställning. Det regnade lika mycket igår som den gången för några år sedan jag var där. Och jag kan bara konstatera att det inte är roligt att vara på hundutställning i det vädret. Allt blir blött, kallt ...

Av Katarina - 4 augusti 2013 21:02

Idag har Ouzo varit på sin andra utställning. Även det en liten InOff, den här gången i Kolsva. Vet inte om det är spökåldern som har börjat för i rasringen vad det lite läskigt. Folk som satt upp tält och hundar som låg alldeles vid ringsidan och ...

Av Katarina - 10 juli 2013 14:39

  Regnet stod som spön i backen när jag vaknade i morse och jag funderade ett tag på att ligga kvar i sängen istället för att åka på hundutställning. Snål som jag är kunde jag inte låta bli utan Ouzo packades in i bilen och vi for iväg. När vi k...

Av Katarina - 28 juni 2013 20:22

Tänk så kul det är att ha en valp!! Ouzo har varit hos oss i fem veckor nu och jag är så nöjd med vad jag fått för hund. Lättsammare hund får man leta efter. Han till och med sover länge på morgonen   :o)   Eftersom han är anmäld till en valp...

Ovido - Quiz & Flashcards