Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Katarina - 1 mars 2009 19:32

Kan man fira sin 6 månadersdag på ett bättre sätt?


Tidigt i morse när klockan ringde var jag inte ett dugg sugen på att gå upp.  Jag låg och funderade en stund och betsämde mig för att jag skulle stanna hemma om det hade snöat ute under natten. Tyvär var det ingen snö utan bara kallt. -11 var det men lika bra att masa sig upp. Och tur var väl bra nu när det gick så bra.

Tre briarder var anmälda, men det var bara Doris och en annan valp(Izza) som kom dit. Doris gick i valpklass1 och Izza i valpklass2 så båda fick med sig HP och BIR rosetten hem. Sen tävlade dom även i varsin gruppfinal. Doris slutade som BIG3 och Izza som BIGr.

Tycker det är kul när dom delar upp valparna i två grupper. För det är inte lätt för dom små valparna att konkurera ut dom som snart är fyllda året.

Och saken blev ju inte sämre av att Izza var riktigt fin, tror inte Doris hade kunnat slå henne. Se själva villken lite godbit hon är.


Tänk att det har gått ett hela 6 månader sedan valparna kom. Tiden rusar iväg. Bara jag som inte blir äldre.

Vi skickar ett STORT GRATTIS till alla Tages barn och Doris syskon. Hurra för er. Om ni går in på Tages sida och klickar på valpar så kan ni se en del nya bilder på några av valparna......

Ovido - Quiz & Flashcards