Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Katarina - 19 mars 2009 20:17

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig. För första gången har jag missat att anmäla till en utställning jag hade tänkt att Tage skulle vara med på. Men så här i efterskott så kanske det var lika bra. Dyrt var det och tydligen var jag inte ledig på långfredagen som jag först trodde. Vi har nämligen fått nytt schema på jobbet igen. Så LillaStockholm får klara sig utan oss i år. Hur ska dom klara sig?? 



 Nu ikväll har Doris fått ett behövligt bad. Det är ju utställning på söndag igen och då ska man vara ren och fin. Och det kan man inte kalla det Doris var innan badet. Att bli nertacklad i ett dydike gör ingen hund ren. Eller hur Mercan??


Nu är det bara ett par månader kvar tills vi ska flytta. Jag har valt ut nya tapeter till alla rum och badrummet ska bli totalrenoverat. Ska bli skönt att flytta in i en fräch lägenhet som är rustad överallt.

Sen har jag bara den sedvanliga torsdagsrapporten var att skriva om.

Minus 1,3 kg idag.....


  


Ovido - Quiz & Flashcards