Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Katarina - 30 mars 2009 21:20

HURRA för Tage och DonFidos alla Askungar som fyller fyra år idag!!!

Tage har firat dagen genom att göra saker han tycker om. Vårens första cykeltur tog vi idag. Jösses vilken fart. Skönt med barmark nu, då kan vi komma ut på cykelturer lite oftare. Efter det fick han ett gott ben han tuggade i sig sedan somnade han på rygg i soffan.

På eftermidagen tog han sig ett vårdopp. Något han gillar, men något som jag inte gillar fullt så mycket. Speciellt när han lägger sig i pölar på en plöjd åker...........  Men fyllar man år så gör man.

  

Kvällen avnjöts barnfritt tillsammans med David och Melker.

Doris och jag var nämligen på kurs. Det blir nog bra men idag var det svårt att koncentrera sig på mig. Jätte nyttigt för Doris att vara i närheten av andra hundar utan att få leka. Nu sover hon som en stock här i soffan. Det är jobbigt att vara på kurs om man är valp.


Sen vill jag tacka alla för fina inlägg och gratulationer i gästboken ang. Doris utställning i lördags.   Det är så roligt att läsa och att så många gläds med mig när det går bra för minna hundar. Tack Tack!!

Ovido - Quiz & Flashcards