Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Katarina - 8 mars 2009 18:24

Igår hade Briardklubben sitt årsmöte. Och på det mötet släpper dom olika "årets bäst Briard listor" 

Så igår fick vi reda på hur "bra" det gått för våra hundar 2008.

Och visst hade det gått bra för Tage, iallafall på en av listorna. Ja, han var bara med på en lista över året 2008. Utan resultat i bruks och lydnad så hamnar man inte på andra listor än utställningslistan. ( om man ställer ut sin hund förstås)

Men på utställning har det gått desto bättre för Tage. Han hamnade så långt upp som nummer tre :o)


Alltså,  Tage är 2008:s tredje snyggaste utställningsBriard!!

Jag hade hoppats på att han skulle komma bland de tio bästa. Men det här hade jag inte räknat med. Jätte kul!! Gissa om jag är stolt över min kille??  Faktiskt så att jag den närmaste tiden ska vara lite mallig......


Ovido - Quiz & Flashcards