Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Katarina - 27 mars 2009 10:15

Började dagen med att köra bilen till skroten. Nej, inte för att skrotas utan för att bli hel och fin igen. Killarna på våran bilskrot här i stan är överlägset billigast på att laga bilar. Och billigt är bra.  

Jag tog med mig hundarna dit och sen tog vi en långpromenad hem genom skogen. Så nu är dom nöjda för ett tag.

Själv har jag städ och tvätt på schemat idag. Och efter det ska Tage få sig ett välbehövligt bad. Jag använde ett medel mot snöklumpar i pälsen på honom förut ett par gånger och det gör pälsen väldigt fet och att benen tovar ihop totalt. Nu ska det bort för alltid. Ett skit medel var det och jag rekomenderar det INTE. Vacker tass heter det.


Doris ska på utställning imorgon igen. Så hennes päls behöver jag också kamma igenom. Men den pälsen är ju ingenting om man jämför med pappans. Men i den takt pälsen växer på Doris nu så kommer jag troligtvis få två pälsmonster här hemma. Visst är det jobbigt ibland att sköta pälsen på bästa sätt. Men jag vill ha dom välpälsade, de blir ju så mycket finare då.


Till  Yessica B:

 Någon måste ha fipplat med mitt förra inlägg

 

För inte kan väl jag göra fel?  Nu har jag bytt ut Kusinen mot en kaka. ar kontrollräknat flera gånger och kommer till fyra varge gång, så den här gången måste det ju vara rätt *s*



Ovido - Quiz & Flashcards