Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Katarina - 2 mars 2009 12:14

Börjar med att säga -Tyvär Maria det blir ingen utmaning här, jag är för lat.


Nu är det ishalt överallt. Även på "mina" stigar i skogen. Fram med solen och värmen nu så vi får barmark. Trots halkan har vi varit i skogen idag igen. Spännande saker hände då vill jag lova. (Iallafall för lilla D)

Vi mötte en stor timmer bil som höll på att lassas full med timmerstockar.

Hon tyckte det var läskigt med den stora bilen som rörde sig så konstigt, men trots det ville hon fram och hälsa på gubben som körde den. Hon hade lite svårt att bestämma sig för hur hon skulle lösa det.

Tyvär har hon en elak matte som inte låter henne göra alla val i livet själv. Utan jag såg till att hon stannade hos mig och bara tittade på avstånd..

Alla människor ska hälsas på och gärna pussas på. Det är Dolis melodi.


Nu ska jag kolla runt lite på bokrean och se om jag kan göra några fynd.

Ovido - Quiz & Flashcards