Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Katarina - 4 mars 2009 20:44

Fick ett mail idag fullt med fina bilder. Fotomodell är den fins Tage sonen Lennox. kan man bli mycket sötare än så här....  Villken gosnos.

Det är jätte roligt när "barnbarnen" hör av sig. Tack så jätte mycket Siv för dom fina bilderna.


På tal om barnbarn så har jag blivit utmanad från Finland.

Ungefär samma utmaning som jag gjort tidigare men i finland kör dom med fyra iställer för sex.


Så vad gör man, de e väl bara att öppna MINA BILDER å välja FJÄRDE FILEN å FJÄRDE BILDEN å sen utmana FYRA personer


1. Gå till dina bilder på datorn och välj fjärde filen
2. Välj sen fjärde bilden
3. Publicera bilden i din blogg och berätta bildens historia
4. Utmana 4 personer


Bilden är tagen i sommras och föreställer min pojke David. Den vatten pistolen hade han mycket roligt med kan jag lova.


jag utmanar:

Maria med prikarna

Ann med lejonen

Ulrika med Mercan

Therese och polluxx



Ovido - Quiz & Flashcards